sâmbătă, 15 august 2015

Lenjeria familie tale!







Lenjerie de pat Alegria AB-58

M-am gandit de ceva vreme sa trec la niste lenjerii mult mai moderne, dar lipsa timpului si neincrederea m-au facut sa imi aman planurile, asta pana am aflat de la Ionela despre site-ul de  lenjerii de pat outlet, acolo am gasit foarte multe produse, cred ca am reusit sa pierd pe putin o ora numai ca sa vizitez toate categoriile.
Lenjerie de pat Alegria AB-71Tocmai cand ma gandeam sa renunt, ca poate nu primesc ce vreau, mi s-a mai oferit o informatie daca cumparam din categoriile de lenjerii 1+1 gratis, plateam doar o lenjerie, iar ceea de a doua imi venea gratis. Acela a fost momentul in care am zis stop si am facut comanda, pentru a nu ma razgandii intre timp.
Astazi au ajuns ambele lenjerii, asemanarea izbitoare cu poza m-a facut sa raman muta, pur si simplu sunt lenjeriile pe care mi le doream. Materialul este unul foarte bun sunt foarte placute la atingere si reusesc sa te cucereasca.
Lenjerie de pat Love JAB-21Pentru ca nu imi puteam da seama cum pot fi atat de perfecte, le-am si spalat, bineinteles respectand temperaturile indicate pe site, mare mi-a fost mirarea cand lenjeriile au iesit la fel de frumoase din masine nici macar o singura culoare nu a iesit din ele. Recomand cu drag acest site si produsele lui.
Si pentru ca imi place sa fiu corecta trebuie sa precizez si ca am primit leapsa de la Ionela Mihaela Popescu, sau mai bine zis de la http://www.notiteleionelei.ro/ . Multumesc draguta si raman datoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu