joi, 12 mai 2016

Dry Ice ajutor in sablare

Noutati in constructii

Aș vrea să vă aduc în atenție o noutate din domeniul construcțiilor. De curând am cumpărat o casă boierească superbă cu o arhitectură și un design interior magnicfic. Totuși aveam o mare problemă în livingul acestei minunate construcții. Mozaicul, care era unul deosebit, făcea notă discordantă cu restul încăperii deoarece vechimea lui și mai ales neîntreținerea permanentă își puseseră amprenta asupra lui. Am consultat mai mulți ingineri constructori, unii zicându-mi că ar trebui înlocuit, alții propunându-mi să-l curăț prin sablare. Această operație făcându-se cu nisip, vă dați seama că îi putea produce mozaicului zgârieturi, iar pe pereții livingului s-ar fi depus un strat de mizerie. Dar soluția salvatoare a venit de unde mă așteptam cel mai puțin.  Un prieten, ce nu avea tangență cu construcțiile mi-a propus să folosesc la operația de sablare un produs de la Dry Ice spunându-mi că acela se pretează foarte bine la lucru în interior, deoarece nu lasă în urma operației respective nici un fel de reziduuri.
Gheata carbonica pentru efecte speciale

Sablare cu Dry Ice

Cum eu sunt un fel de Toma Necredinciosul nu l-am crezut, dar totuși cum sunt și curios din fire mi-am zis că nu pierd nimic dacă intru dri-ice.ro pe pagina ce prezintă gheața carbonică pentru sablare și am rămas mut de uimire. Prietenul meu avea dreptate în totalitate. În ultimul timp și în România a început să se folosească această tehnologie, cea a sablării cu gheață carbonică, ce se bazează pe o particularitate a gheții carbonice aceea de a trece în fază gazoasă fără a se topi. Așa că prin proiectarea gheții carbonice la o viteză suprasonică, cu ajutorul unui aparat ce produce aer comprimat, bătrânul meu mozaic a întinerit brusc și își arată extraordinara sa frumusețe. Operația de reabilitarea a mozaicului a durat destul de puțin, căci Dry Ice mi-a livrat gheața carbonică necesară în mai puțin de 24 de ore. Unul din inginerii ce-mi spuseseră că trebuie distrus, a rămas mai uimit decât mine când a văzut mozaicul după ce a fost curățat. În plus mi-a făcut cinste cu o sticlă de vin vechi căci a aflat și el despre această nouă tehnologie ce nu este nici abrazivă, nici poluantă și pe care o va folosi la lucrări pe care le are în desfășurare.
Gheata carbonica la nunta
Uite așa am aflat eu de această gheață carbonică folosită de fiica prietenului meu la nunta sa, prin închirierea unei mașini de fum greu cu gheață carbonică de la  Dry Ice. Ea a folosit aceeași gheață carbonică și în ședința foto făcută la nuntă, pentru a crea unele efecte speciale. Mulțumit că mi-am rezolvat problema cu mozaicul, am mai acordat ceva timp pentru naavigare pe site-ul dry-ice.ro și nu îmi pare rău, căci am aflat multe informații noi.
Acum știu că gheața carbonică se poate folosi  la anumite evenimente ca, botezuri, nunți, lansare de produse, prezentări de modă  sau ședințe foto pentru producerea unor efecte speciale. Apoi de pe dry-ice.ro poți lua în afară de gheață carbonică și diferite sculpturi, artificii sau lumini arhitecturale. Gheața carbonică se poate folosi și în băuturi, în industria alimentară, în medicină sau pentru diferite transporturi medicale. Sper că ați aflat și voi lucruri noi despre acest minunat produs.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu