luni, 9 mai 2016

Studio de videochat bucuresti

Un loc de muncă bine plătit

De curând am avut o mare surpriză. O surpriză pe care mi-a produs-o o tânără amică care apelase la mine pentru a-i face rost de un job. Cum eu am încercat mai multe variante ce nu au dus la nici un rezultat pozitiv, amica mea a trebuit să se descurce singură. Variantele propuse de mine s-au dovedit ori foarte prost plătite, sincer și eu am fost foarte surprins de micimea sumelor vehiculate, ori necesitau un efort prelungit de nu-i mai rămânea nici un pic de timp liber. Așa că nu mică mi-a fost mirarea când mi-a zis că a reușit să intre în videochat bucuresti ca model videochat. Dar surpriza a venit atunci când mi-a spus că în urma interviului susținut a fost angajată cu un salariu brut de 21000 ron, dar mai ales că prin munca pe care a prestat-o a obținut și un comision substanțial la încheierea lunii muncite.
un telefon

A câștigat cu videochat bucuresti

Important pentru mine era că fata era mulțumită de noul loc de muncă, care i-a adus cu ce să-și umple portofoliul pe care îl avea gol-goluț. Apoi, era foarte mulțumită de echipa în care își desfășoară activitatea, căci aici se simțea la fel de bine ca și în propria familie. De la început a avut parte de un training intensiv și deja  a început să se gândească că poate ajunge cu ajutorul  videochat bucuresti să atingă într-un timp foarte scurt, datorită limbii engleze vorbite foarte bine,  un salariu garantat de până la 4500 ron. Cu multă seriozitate din partea ei este sigură că va atinge un profesionalism cât mai desăvârșit, pentru că livestudio.ro arată un respect deosebit pentru modelele videochat. Acest respect se vede și prin plățile corecte și efectuate la timp, prin devotamentul față de munca ce se desfășoară aici, prin adaptarea permannentă la schimbările ce au loc pe această piață a videochatului.
Prima zi de munca model videochat
În acest studio nu se premiază numai modelele de videochat care cîștigă cel mai mult, oferind șanse egale tuturor modelelor. Toate modelele vor beneficia de premii, cadouri sau bonusuri pentru a-ți fi răsplătită munca la adevărata ei valoare. Tot aici nu se pune accent numai pe muncă ci Livestudio este acela ce organizează petreceri, ieșiri în aer liber în funcțiede anotimp la mare sau la munte, pentru a-ți face cât mai multe prietene printre colegele tale. Încântat de cele ce auzisem aș fi vrut și eu o muncă în domeniul tehnic al studioului, dar cum politica de angajare este orientată spre tineri sub 30 de ani, pentru a păstra o tmosferă plăcută pentru echipă, acest lucru nu este realizabil. Dar dacă tu ești un tânăr înclinat spre tot ce presupune tehnica din IT, cunoștințe despre tehnologia videochat poți aplica la un job în acest studio.

De asemenea, dacă în schimb ești o tânără sub 35 de ani intră pe site și vei găsi condițiile ce trebuie să le îndeplinești pentru o  muncă ca traineri sau model videochat. Poți trimite apoi un CV la JOB@LIVESTUDIO.Ro sau poți suna la telefon 0768 44 44 47 și vei avea șansa de a lucra într-o firmă ce este foarte apropiată și corectă față de angajații săi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu